FEATURE ADJUSTMENT: The Flag button is temporarily unavailable for members. We are doing certain system adjustments as of the moment to prevent some users from abusing this feature. For reports, please message the moderators or email us at [email protected]
PEx Alert: Welcome to the new PinoyExchange. For access issues, bug reports and technical concerns, please email us at [email protected] Thank you!

.:. Jill Yulo -Alwyn Uytingco .:.

XuaGraMXuaGraM always&forever PExer
alwynjill.jpg

:love: :love: :love:
«134567256

Comments

  • KaTaZiAKaTaZiA www.katazia.com PExer
    woohooO!!!!!!
    they look so cute together!!!!
  • XuaGraMXuaGraM always&forever PExer
    baby jill :love: i missshuuuuuuuuu muaaah. ayan po nigawan ko kau ni lucky charm mo ng thread...... alabshuuuuuuuu......
  • KaTaZiAKaTaZiA www.katazia.com PExer
    XuaGraM wrote:
    baby jill :love: i missshuuuuuuuuu muaaah. ayan po nigawan ko kau ni lucky charm mo ng thread...... alabshuuuuuuuu......

    thanks soo much for creating the thread!!
  • XuaGraMXuaGraM always&forever PExer
    no prob ate kat!!! basta for baby jill..... and of course alwyn den! and her fans!!! :)
  • THEOfan1THEOfan1 TheoB.ObseSsEd! PExer
    OMG! I'M SOOOOOOOOO A FAN OF THEIR LT! THEY LOOK SOOOOOOOO CUTE 2GETHER! HEHE. I CAN'T WAIT FOR QPIDS L8TER! SANA SI ALWYN ANG LT NI JILL! HEHE.

    God Bless,
    Rachel
  • go_barokgo_barok Member PExer
    i like them two...sana sila manalo...vote vote vote!!!!
  • KaTaZiAKaTaZiA www.katazia.com PExer
    me too!! i hope they win too!! hehe!
  • ju5t1n3ju5t1n3 j ~ a ~ Z ~ z PExer
    eLLo! :wave:

    they reaLLy Look cute together.... i hope they win! :D
  • go_barokgo_barok Member PExer
    yay...for alwyn and jill!!!!!

    can the ppl in the US vote?

    :bounce:
  • go_barokgo_barok Member PExer
    bump...

    jill and alwyn have to get through the first elimination...

    VOTE!!!

    I hope they'll be the winner!!! Underdog sila ngayon eh!!
  • go_barokgo_barok Member PExer
    Jill-Alwyn!!!!!

    Mabuhay!!

    :lol:
  • go_barokgo_barok Member PExer
    bump bump bump!!!
  • THEOfan1THEOfan1 TheoB.ObseSsEd! PExer
    Omg! Their The Pair!

    Yahoooooooooo! Hehe. We Need To Vote! Vote! Vote! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Super Kilig! :love:

    God Bless,
    Rachel *okay*
  • leikela_joyleikela_joy fANNEatic PExer
    Waaaaaaah! My CarMikel is gone :bawling:, but I'm happy with the result of Jill and Alwyn even if I initially wanted Carlo for Jill 'cause these two are really cute too! :D
  • go_barokgo_barok Member PExer
    i dont like Mikel-paw team up...di sila bagay imo..what was mr. qpido thinking? hehe..

    yeah..happy rina ako kay Jill-Alwyn although i liked Carlo for her too.
  • THEOfan1THEOfan1 TheoB.ObseSsEd! PExer
    LOOKY ALWYN DIT0! HEHE.

    alwyn.jpg

    God Bless,
    Rachel
  • go_barokgo_barok Member PExer
    ang cute nga..

    god bless you too rachel and all the people who votes for alwyn and jill...ahha...
  • THEOfan1THEOfan1 TheoB.ObseSsEd! PExer
    HEHE.

    YEA HE'S REALLY CUTE DER! HEHE. VOTE NINYO SI ALWYN AND JILL! CAN U VOTE EVEN IF UR IN THE U.S.?

    God Bless,
    Rachel
  • leikela_joyleikela_joy fANNEatic PExer
    go_barok wrote:
    i dont like Mikel-paw team up...di sila bagay imo..what was mr. qpido thinking? hehe..

    yeah..happy rina ako kay Jill-Alwyn although i liked Carlo for her too.
    Neither do I. I don't really see anything there with Mikel and Paw. I'm so mad with this decision. Mr. Qpido made the wrong choice with this one. Haha.


    alwyn.jpg jill.jpg
    I'll be rooting for these two. :D
  • ju5t1n3ju5t1n3 j ~ a ~ Z ~ z PExer
    sayang i can't vote... :(
«134567256
This discussion has been closed.